E Schauma showtime!

E Schauma showtime! – noua campanie Henkel Beauty

La finalul anului trecut, Henkel Beauty a ales propunerea noastră – “E Schauma showtime” –  drept câștigătoare a pitch-ului care decidea conceptul-umbrelă sub care noul Schauma va comunica pe tot parcursul anului 2022. 

 -Ceea ce ne-a diferențiat a fost abordarea strategică a brief-ului, în care ne-am propus să identificăm acel concept care să reflecte integral retorica și universul emoțional al brandului, noutățile aduse produselor, targetul vizat în comunicare și obiectivele menționate de brand. 

Iar pentru a-l prezenta cu toate valențele lui am propus o strategie de comunicare în care ”E Schauma showtime” să se reflecte coerent în mixul de comunicare vizat: campanii naționale de consumator, digital, social media și influencer marketing, precum și in store.

În perioada 28 martie – 30 aprilie 2022, parte a strategiei propuse de Godmother, s-a desfășurat campania de  consumator “E Schauma showtime!” – prima dintr-o serie de acțiuni pe care brandul le pregătește în acest an.

“Bucurăte-te de spumă și de premii!” a fost call to action-ul gândit special pentru a rezona cu targetul principalelor categorii de produse din porfoliul Noului Schauma, iar amprenta brandului și tone of voice-ul care îl definește s-au regăsit în toate materialele de comunicare, in store și digital, inclusiv în landing page-ul de campanie. 

Structura bine definită a landing page-ul, animațiile și interactivitatea au avut ca scop principal o experiență placută a utilizatorului, prin intermediul căreia să creștem brand awareness-ul noului Schauma. 

Mecanica simplă și accesibilă, precum și premiile atractive puse în joc au contribuit și ele la engagement-ul și fidelizarea consumatorului cu brandul. În plus, consumatorii au avut parte de o surpriză inedită și plăcută: fiecare înscriere a fost răsplătită cu un premiu garantat instant: o broșură cu detalii despre cum putem reutiliza într-un mod creativ ambalajele noului Schauma.