Cum organizăm evenimente sustenabile?

Am lansat primul sondaj din industrie despre evenimente sustenabile și, odată cu el, un ghid de bune practici util marketerilor și organizatorilor de evenimente.

Te invităm să descarci ghidul și să participi la o misiune comună a industriei: aceea de a contribui la o lume mai bună.

De la idee la practică.
O misiune

Industria evenimentelor contribuie cu peste 10% din emisiile globale de CO2 și se estimează că va ajunge la 819,1 miliarde de dolari până în 2035. Misiunea Godmother, începând cu 2025, este de a organiza evenimente care nu doar să creeze experiențe memorabile, ci să minimizeze impactul asupra mediului și să sprijine comunitățile și economia locală.

Play Smart,
Act Kindly

Am elaborat acest raport împreună cu experți și profesioniști marcomm.

5 secțiuni

Sondaj de opinie, bune practici, interviuri, lista cu lucruri de făcut și cum răspundem eventualelor critici

1 sondaj

Împreună cu Brainactive.ai am derulat un sondaj de opinie despre evenimentele sustenabile

60%

dintre respondenți fie nu înțeleg ce este un eveniment sustenabil, fie lucrează cu definiții foarte vagi

7 voci

Experți și profesioniști marcomm au stat de vorbă cu noi pentru acest ghid

5 piloni

Am gândit și structurat ghidul de bune practici în jurul a cinci piloni: mentalitate, planificare, execuție, măsurare și comunicare

1 milion

Deșeurile din plastic care sfârșesc în oceane omoară peste 1 milion de viețuitoare acvatice în fiecare an

Aruncă o privire

De vorbă cu experții

Descarcă ghidul

Felicitări și bine ai venit în comunitatea bunilor meseriași – cei care se pricep la experiențe de brand și evenimente, dar au și bune practici 🙂