Cinci ingredinte pentru un Cycle meeting online de succes

Dacă ai în plan să organizezi un eveniment digital ai nevoie de suport tehnic și soluții inovative, care să le ofere angajaților și partenerilor de business metoda optimă de a rămâne conectați.

Ne caracterizează flexibilitatea în abordarea proiectelor și ne bucurăm să îți împărtășim soluțiile integrate Godmother pentru evenimentul companiei tale.

1. CONCEPT

Esența oricărui eveniment este conceptul. Acesta trebuie să fie construit în jurul unei idei creative în linie cu obiectivele de comunicare ale companiilor, fie că este vorba de creație, grafică sau conținut video.

Construim concepte care surprind valorile de bază ale unui companii și care pot fi transmise în mod eficient.

Avem experiența celor 50 de evenimente digitale, acolo unde am implementat strategii și concepte îndrăznețe. 


Vezi evenimentele noastre aici.

2. PLATFORMA 3Dview EVENTS

Pentru o experiență similară cu cea din offline folosim propria soluție tehnică, o platformă care oferă perspectivă dinamică 360 view și care are costuri evident mai mici comparativ cu organizarea unui eveniment fizic.

  • Camere de conferințe cu streamuri în paralel cu interacțiune video și sunet
  • Expo Area cu standuri 3D și chat integrat
  • Zona de lobby poate fi personalizată cu bannere și video-uri, 3D logo ca și hologramă
  • Coffee corner – fiecare utilizator poate alege ce muzică să asculte, să urmărească livestream-ul evenimentului în curs sau să acceseze orice video de interes pentru ei
  • Accesul în platformă este permanent monitorizat, oferind un sistem de raportare complex
  • Exista două chat-uri în platformă – individual și public – oferă audienței posibilitatea de a trimite în timp real fotografii, mesaje sau emoticoane
  • Internet clicker
  • Photo Booth
  • Escape Room sau integrare de teasere despre produse noi lansate


Vezi platforma aici.

3. STUDIO PROPRIU

Dezvoltăm soluții personalizate și deținem abilitățile necesare pentru a asigura o implementare integrată pentru evenimentul companiei tale.

Platforme de live streaming integrate într-un studio complet dotat cu echipamente de ultimă generație: ecran led pixel pitch 2.5, camere profesionale, sistem inteligent de lumini, mixere.

Fie că vorbim de resurse, timp sau spațiu, oferim rapiditate în implementare și adaptabilitate.

4. ENGAGEMENT

 Temerea cea mai frecventă în rândul evenimentelor online este legată de nivelul scăzut de engagement în rândul participanților.

Prin tool-urile pe care le folosim, te asigurăm că la eveniment toți participanții vor râmâne conectați.

  • Jocuri interactive cu Kahoot!
  • Live polls, Q&A cu Sli.do
  • Real-time voting cu Mentimeter
  • MC virtual
  • Conexiune rapidă a echipei cu aplicația dezvoltată in-house, Pufin

Media KPI pentru evenimentele pe care le-am implementat

  • 80 % dintre participanții la eveniment au intrat în zonele dedicate networkingului
  • 95% prezență la activitățile de tip escape room sau teambuilding
  • 70-90% la polluri sau jocuri de tip kahoot
  • 80 mesaje/eveniment
  • 40 de minute petrecute în zona Expo
  • 50 de poze/eveniment în zona de Photo Booth

5. EXPERIENȚĂ MEMORABILĂ

Ne pricepem să transformăm evenimentele digitale în experiențe memorabile. Suntem gata oricând să încheiem evenimentul cu un concert în studio, cu artiști și trupe de succes sau chiar cu o piesă de teatru cu actori consacrați.
Dacă ești în căutarea unei echipe dedicate care să organizeze un cycling meeting digital prin care compania ta să își atingă obiectivele de comunicare, trimite-ne un mesaj.
Avem entuzismul, tehnologia și expertiza necesară pentru a răspunde nevoilor actuale ale companiei tale.

Vezi mai multe aici.