Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
YouTube Days 2022
După o primă ediție de succes organizată împreună în 2021 sub numele ”Video for Retailers”, în 2022 Google România ne-a propus provocarea să ducem acest eveniment la o scară mai amplă, adresând mai multe categorii de utilizatori și folosind un nou nume: ”YouTube Days 2022”.
Sub tagline-ul ”2 Days of Inspiration for Brands and Creators”, am definit personalitatea unui eveniment care a înglobat 2 zile de conținut premium cu studii de caz creative și prezentarea celor mai bune practici pentru a folosi YouTube în vederea creșterii vânzărilor și a brand awareness-ului.
Totul construit ca o experiență imersivă pentru toți participanții (agenții, companii, creatori de conținut) care, odată ajunși aici, intră în universul YouTube și îi descoperă multiple valențe la fiecare pas.
Fiecare touchpoint de interacțiune cu brandul din locație, pe lângă informațiile oferite în cadrul prezentărilor, a conlucrat astfel la atingerea obiectivului programului: de a oferi insight-uri și recomandări de utilizare a platformei și serviciilor sale dedicate, pentru obținerea celor mai bune rezultate.