Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
YouTube 10
Am primit cu mult entuziasm provocarea de a organiza aniversarea a 10 ani de la lansarea YouTube în România, care a inclus 3 evenimente separate, consecutive: un eveniment dedicat pentru presă, un C-Level Roundtable (eveniment B2B adresat managementului companiilor care folosesc instrumentele de promovare Google/YouTube), precum și marele eveniment de seară, care a reunit peste 1.000 de participanți (profesioniști din comunicare, creatori de conținut, artiști și influenceri).
Sub conceptul „YouTube10” am declinat fiecare element vizual și de branding, precum și fiecare activare de pe parcursul zilei pentru a pune în evidență personalitatea de brand YouTube, valoriza conținutul premium al prezentărilor, pune in evidență milestone-uri atinse de YouTube în România și pentru a crea o experiență imersivă de brand pentru participanți.
Evenimentul de presă și cel dedicat C-Level au fost centrate pe prezentarea celor mai importante reaalizări ale YouTube pe parcursul celor 10 ani pe piața din România, respectiv pe prezentarea felului în care instrumentele de promovare Google și YouTube pot sprijini demersurile de comunicare.
Evenimentul de seară a fost conceput ca un mix între un festival, o gală de premiere și o petrecere fabuloasă, pentru a sărbători aniversarea de 10 ani YouTube România. Momentele de premiere ale celor mai populare canale YouTube din România au fost alternate cu mini concerte ale unora dintre cei mai apreciați artiști români din perioada recentă, însoțite de proiecții spectaculoase.
Iar întreaga zonă în care a avut loc evenimentul a fost transformată, prin intermediul activărilor și elementelor de branding și tehnologie, într-un spațiu care să reflecte spiritul YouTube, să marcheze rezultatele sale la aniversarea a 10 ani de la lansarea în România și să creeze o experiență de brand memorabilă pentru fiecare din cei peste 1.000 de participanți.
Echipa Godmother a coordonat evenimentele de pe parcursul întregii zile aniversare și a organizat în întregime acest event, de la stadiul de concept și declinare a lui în fiecare element prezent în locație, până la coordonarea realizării proiecțiilor și a implementării integrale a evenimentului.