Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Profi
Profi WOW Zoo
Campanie de loializare desfășurată la nivel național în perioada 21 octombrie – 15 decembrie 2019.
Campania a inclus un spot TV, spoturi radio, outdoor clasic și neconvențional (un tramvai transformat în zebră), mesaje contextuale pe metrou, colantarea de stații de autobuz și tramvai, branding in-store, extra activări cu premii pe loc de tip Jeopardy și photo corner contest cu premii pe Facebook.
Mecanică a presupus colecționarea într-un catalog a unor stickere cu animale exotice. În fiecare plic de stickere se aflau și stickere interactive, accesibile prin aplicația gratuită de Augmented Reality-WOW4D.
Rezultatele campaniei arată că aproximativ 100.000 de copii au luat catalogul WowZoo și din aceștia aproape 50% au interacționat cu aplicația AR WOW4D, prin scanarea stickerelor cu telefonul.
150.000 de useri au accesat site-ul campaniei din care peste 20% au finalizat quizul din site.
Reachul total Profi WowZoo a fost de 6 milioane de useri prin campania de digital, peste 400 000 de vizionări ale spotului TV, cu un engagement overall în canalele de social media de peste 350.000 de utilizatori.