Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Profi
MC Rontz vs DJ Bee
Campania de fidelizare Profi în contextul Paştelui a fost dezvoltată sub strategia de comunicare a brandului în digital: exploatarea unui adevăr despre români. Astfel, am construit mesajul în jurul ideii de tradițional versus modern. O parte din targetul Profi, tradiționaliștii, asociază masa de Paște cu tradiționalul miel, pe când o alta parte, youngsterii, o asociază cu modernul iepuraș de ciocolată. Într-o notă umoristică, am dezvoltat o campanie promoțională de fidelizare a clienților având că imagine principală un duel între iepurașul și mielul pe Paște. În final, nu contează de partea cui ești, la Profi oricum ai parte de premii pentru o masă de Paște așa cum iți dorești.
Dramatizarea creativă a celor două personaje s-a conturat sub forma unui clip muzical tip rap battle – MC Rontz (iepurașul) și DJ Bee (mielul). Acesta a adus la viață personajele, fiecare sustinandu-și teritoriul: tradițional versus modern și, implicând publicul larg într-o conversație deschisă cu brandul Profi.
Campania s-a desfășurat în perioada 01.04-21.04 și a avut un mecanism mixt care a presupus achiziție și engagement in digital. Înscrierile au avut loc într-un landing page creat în site-ul Profi.
Premiile acordate au fost 210 vouchere zilnice în valoare de 50 de lei și 3 vouchere săptămânale în valoare de 500 de lei.
Promovarea campaniei a avut loc pe trei canale: Facebook, Instagram și Google Display iar rezultatele au depășit așteptările și au demonstrat interesul oamenilor față de creativ și campanie.
În Facebook, planul de postări a păstrat aceiași idee din rap battle. Cele două personaje pe parcursul celor 10 postări au expus motive pentru care ei să fie vedetă de Paște. Postările au luat sfârșit cu un poll, din care MC Rontz a ieșit câștigător. Pe tot parcursul campaniei, pe Facebook s-a ajuns la impression de aproape 2 milioane, ceea ce este dublu față de numărul de like-uri al paginii.
În Instagram am atins aproape 200K oameni prin intermediul a 6 story-uri. Și pe acestă platformă MC Rontz a ieșit câștigător în poll-ul organizat.
Campania de Google Display a avut un impression/afișări de aproximativ 1.500.000 și un cost per click mic.