UTCB

La UTCB tu proiectezi viitorul!

Godmother a creat pentru prima dată în istoria Universității Tehnice de Construcții București, o campanie digitală prezentă în toate mediile de comunicare.

UTCB organizează admiterea din acest an 100% online, iar campania gândită de agenție a fost să atragă un număr de aproximativ 3.000 de studenţi în cele două sesiuni de admitere și să pună în lumină resursele Universității și oportunitățile oferite de domeniu în ecosistemul de comunicare digital.

Pentru ca acest lucru să aibă efectele dorite și să contribuie la atingerea obiectivelor stabilite, campania setată a avut targetări multiple pe Google, YouTube, Facebook, Instagram și LinkedIN.

Astfel, strategia a inclus abordări inedite în ceea ce privește tipurile de conținut distribuite pentru a capta interesul tinerilor.

Campania a fost lansata cu  melodia ,,De să fii lemn, când poți să fii beton’’ realizată în colaborare cu Alex Ştefănescu, iar acesta s-a viralizat rapid și a atins pragul de aproape 285K reach în Facebook și aproximativ 10.000 views în Youtube, pe canalul UTCB. Melodia include toate informațiile despre cele 7 facultăți din cadru UTCB. A fost filmata în campusul Universității iar în clip pe lângă Alex Ştefănescu sunt prezenți studenți ai UTCB.

Campania din Facebook și Instagram este formată din plan de postări care sunt pe mai multe piloane de comunicare gândită să atingă mai multe tipuri de potenţialii viitori studenți și partea de media.

În social media am avut și reach organic și am fost prezenți în toate grupurile de elevi și o mare parte a paginiilor liceelor de profil din țara.

Având în vedere că targetul căruia ne adresăm este unul foarte tânăr, din campanie nu putea să lipsească elementul challenge pe TikTok. Am folosit melodia campaniei și am gândit un challenge care presupune diferența dintre un om normal și un inginer. Challenge-ul a fost lansat de Claudisky (475 K followers) și a fost preluat de Asociația Studenților și nu numai. Toate videoclipurile ne-au adus pe #UTCB până acum 165 K views și este într-o continuă creștere.

Promovarea online este 99% acoperită de Google și Facebook. Astfel pe Google avem display ads, search și componentă de YouTube.

Pentru a duce informația cât mai departe, am implicat în campanie vloggeri și bloggeri urmăriți de adolescenți. Rectorul universităţii a fost prezent la Selly Show( emisiune care a avut 40K views), Chirilă Radu Florin a postat informații despre admiterea online a UTCB pe Instastory (unde are o comunitate de 90K), Mădălina Varodi a vorbit într-unul din vloggurile ei despre UTCB, Sergiu Vasile( redactor Times New Roman și Utopia Balcanică) a pregătit un meme iar George Bonea a avut o discuție de o oră cu Rectorul UTCB despre educație și învățământul superior.

Pe LinkedIN am pregătit pentru pagina UTCB o serie de postări cu informații despre domeniul construcțiilor și testimoniale ale foștilor studenți. Postarile sunt menite să atragă atenția părințiilor care sunt în căutare de o soluție mai bună pentru noua generație.

 

 

 

 

 

 

Înscrie-te in newsletterul nostru!






Sunt de acord ca Godmother să mă contacteze prin e-mail, folosind informațiile pe care le-am furnizat în acest formular, pentru a-mi trimite noutăți, actualizări și materiale de marketing.