Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
MedLife
Grija pentru festivalierii Electric Castle a fost asigurată de MedLife
Chiar dacă ești bontidensis sau castelum versatilis, obiceiurile și rutina îți influențează deciziile în a avea un stil de viață sănătos. MedLife a dorit să comunice într-un ton relaxat și potrivit contextului de festival faptul că este important să ai grijă de tine, mai ales atunci când mediul te predispune la excese.
Prezența MedLife la Electric Castle a fost marcată de o serie de activări care au pus grija pe primul loc iar provocarea noastră a fost să imaginăm și să aducem la viață un mix de interacțiune care să comunice conceptul de grijă de sine la festival, folosind atât zone de chill cât și de fun:
zEnergy by Medlife
Conceptul spațiului central de activare a avut la bază grija pentru festivalier. În acest spațiu al echilibrului, zEnergy, oamenii au putut găsi relaxarea (la zona de lounge), s-au reîncărcat cu energie (la zona de instalații – chargere numite Electric Veins) și, preț de câteva minute, în joacă, s-au gândit la sănătatea lor prin activările dedicate.
Activarea Homo Festivalis a avut în centru un quiz vizual și amuzant prin care fiecare participant și-a putut determina tipologia de festivalier. La finalul quiz-ului a primit o serie de sfaturi pentru prevenție și un tatuaj digital reprezentativ personalității sale.
Prin activarea Clinica Online, MedLife și-a propus să reducă riscurile autodiagnosticării via internet, așa că i-am pus pe festivalieri față-n față cu un joc-quiz care a testat cât de experți sunt când vine vorba de acest subiect extrem de actual. Festivalierul era invitat să ia loc pe o canapea inedită și să răspundă la întrebări despre diverse simptome și situații amuzante, dar – în același timp – educative. Mai mult, la final, concurenții care au răspuns corect în timpul alocat au avut șansa să câștige un discount de 30% la achiziționarea abonamentelor MedLife Respect sau Grijă.
Caravana Mobilă MedLife
Pentru că cel mai important într-un festival este starea de bine a oamenilor, o echipă medicală specializată a avut grijă de starea de bine a participanților, asigurându-le festivalierilor asistență medicală gratuită, astfel încât toată lumea să fie în cea mai bună formă pentru distracție.
Rezultate pe măsura implicării
Dedicarea MedLife s-a oglindit și în rezultatele activărilor pe care le-au pus la dispoziție festivalierilor: aproximativ 1324 participanți la quiz-ul Homo Festivalis și 1113 respondenți la quizul referitor la autodiagnosticare, cu un trafic general de aproximativ 7000 de persoane/zi.