Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Google Marketing Live
Google Marketing Live este un eveniment anual de amploare, în cadrul căruia Google anunță inovațiile, noile produse și prezintă cele mai recente tendințe și best practices.
Dacă înainte de pandemie era organizat fizic în SUA, iar în ultimii ani s-a desfășurat exclusiv online, pentru prima dată anul acesta evenimentul a fost regionalizat pentru EMEA și CEE iar Google ne-a încredințat organizarea acestuia.
Provocarea acestui proiect a constat în a găsi elementele perfecte pentru a crea o experiență de brand excepțională pentru audiența compusă din top 100 business leaders din România, astfel încât Google Marketing Live să rămână în memoria lor drept cel mai bun eveniment la care au participat în perioada post-pandemică.
Implementarea a presupus localizarea conceptului global de eveniment Google Marketing Live, cascadarea agendei de la contextul internațional la cel românesc dar și găsirea elementelor potrivite pentru a crea atmosfera dorită de Google pe tot parcursul serii.
Pe lângă succesiunea de prezentări de business, evenimentul a cuprins și o sesiune de networking și două momente inedite, special gândite pentru invitați: un bartending flair show și un concert susținut de una dintre cele mai în vogă trupe din România.
Găsirea spațiului perfect de eveniment a avut un rol central, deoarece era esențial să poată acomoda conceptul zonei de prezentare de business într-o atmosferă relaxată, cât și crearea unor zone de lounge & networking unde participanții să poată socializa în voie, în același timp cu a ne permite să aducem la realitate ideile de branding special create pentru acest eveniment, unele dintre ele reprezentând premiere pentru piața locală.