Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.

Coca-Cola
Caravana de Craciun Coca-Cola 2024: Școala de Moși Crăciun
Caravana de Crăciun Coca-Cola a traversat România, aducând bucurie în 17 orașe și creând o experiență memorabilă pentru mii de oameni. Sub conceptul „Școala de Moși Crăciun”, am transformat acest eveniment iconic într-o adevărată mișcare a generozității, unde fiecare participant a descoperit că poate deveni un Moș Crăciun autentic.
O aventură de 28 de zile, plină de emoție și surprize
Între 29 noiembrie și 23 decembrie, Caravana a poposit în 20 de locații, însumând 170 de ore de activare. În fiecare oraș, zeci de mii de vizitatorii au fost invitați să intre în Școala de Moși Crăciun, o experiență interactivă menită să-i transforme în mesageri ai faptelor bune.
O școală altfel, unde oricine poate deveni Moș Crăciun
Experiența a fost construită în jurul unor activări techy inedite, menite să aducă la viață spiritul Crăciunului.
Inspirația pentru designul set-up-ului provine din conceptul Satului lui Moș Crăciun, reinterpretat într-o manieră modernă, cu un accent deosebit pe elemente care marchează intrarea în această lume magică. Printre punctele cheie se numără Poarta de welcome, Stația de Reîncărcare, Cabina Telefonică Alo, Moșul!, Counterul de Moși Crăciuni, toate integrate armonios în jurul punctului central: Școala de activități a Moşului, care atrage cea mai mare atenție.
Fiecare participant a fost invitat să descopere că are tot ce îi trebuie pentru a fi un Moș Crăciun, parcurgând o serie de probe interactive și captivante precum Interviu cu Moș Crăciun, Râsometrul lui Moș Crăciun – pentru a evalua energia și spiritul vesel, Super Moș Crăciun – pune la încercare acuitatea vizuală și dexteritatea, iar Hornul Norocos – pentru precizie și atenție. Experiența se încheie cu obținerea Legitimației de Moș Crăciun – cu ajutorul unui A.I. multimedia booth, iar ca simbol al absolvirii Școlii, fiecare participant a primit o brățară inscripționată cu mesajul: „PROUD SANTA” și o şansă de a câştiga un obiect din recuzita unui adevărat Moș Crăciun.
În plus, toți participanții au avut ocazia de a trimite o scrisoare de recunoștință către cineva drag şi de a primi o Coca-Cola, 0.33l, prin intermediul dispozitivului Tappy, produs din portofoliul Godmother, sau de a asculta un mesaj special din partea lui Moș Crăciun la instalatia Alo, Mosul!.
Cu sprijinul echipei Coca-Cola România și creativitatea Godmother, tradiția a fost reinventată, iar spiritul Crăciunului a prins viață în inimile a mii de oameni.
Pentru că lumea are nevoie de mai mulți Moși Crăciun. 🎅
✨