header-iq-ads-cover-850

Lipton Ice Tea și Nicole Cherry te invită la un uplift al distracției prin campania „Simte vibe-ul verii cu Lipton Ice Tea”

După mai bine de un an și jumătate de restricții și proiecții despre distracție, a venit acel moment din viața consumatorului urban în care timpul se dilată și distracția e iar pe vibe…adică pe val. Și cum poți duce distracția la următorul nivel dacă nu împreună cu prieteni apropiați trăind experiențe inedite și adunând amintiri dragi? Acesta este cel dintâi reason to believe al campaniei “Simte vibe-ul verii cu Lipton Ice Tea”, o poveste spusă cu ajutorul lui Nicole Cherry, campanie prin care Lipton Ice Tea comunică cu tinerii din generația Z și Millennials, dornici de aventură și distracție solară.

Lipton Ice Tea a dat startul verii odată cu lansarea noului spot TV cu vibe de soare, distracție și prietenie. Aventura verii continuă cu o promoție națională, desfășurată pe parcursul a 9 săptămâni, în perioada 21 iunie – 21 august 2021, timp în care participanții pot achiziționa oricare produs Lipton Ice Tea, înscriu codul de pe bonul fiscal în campanie și intră automat în tragerile la sorți săptămânale. Fericiții câștigători vor beneficia de o experiență inedită, timp de 5 zile, pentru ei și gașca lor la „Lipton by the Sea”, pseudonimul distracției și al momentelor pline de substanță petrecute la mare, în Mamaia. Mai multe detalii despre campanie și regulament pot fi găsite în landing page-ul campaniei. Experiența Lipton Ice Tea merge mai departe de atât, ajungând la consumatori atât prin mediul digital, cu activări cool & fun tocmai bune de pus pe story, cât și in-store, unde consumatorul va regăsi surprize extra pe care i le-am pregătit pentru un plus de gust și distracție estivală.