GODMOTHER

SUCCESS DAY – FOREVER LIVING PRODUCTS

Godmother a trecut barierele impuse de distanță și a implementat online evenimentul Success Day by Forever Living Romania.

Transmisiune hibrid timp de 3 ore, peste 1.300 persoane live în event până la final, un impact total de 54.000 persoane atinse de comunicare, peste 18.000 de reacții și 28.000 de vizitatori ai evenimentului în total.

Interacțiunea umană a trecut în planul digital, dar totodată și emoția a fost translatată cu succes din mediul offline, aici.

Mesajele transmise nu și-au pierdut intensitatea, iar empatia a trecut bariera studioului de filmare.
Reușitele Forever Living au fost aplaudate de acasă în evenimentul ce a marcat cei 21 de ani de cand există în România.
Atât noi, cât și clientul am adus la viață un eveniment virtual de care suntem mândri.

Evenimentul Success Day Online – Forever Living Romania & Rep. Moldova a fost acea gură de aer de care aveam nevoie într-o conjunctură tulbure. A fost o provocare să avem un eveniment online la înalțimea celor derulate offline, evenimente care au un istoric de 20 de ani, să generăm aceeași emoție pe care o emană publicul într-o sală de eveniment, să creăm același tip de vibrație festivă la momentele de premiere. Putem spune cu mândrie că România a ridicat standardele la nivel internațional și nu se oprește aici. Totul s-a oglindit în cele 4400 de mesaje venite pe parcursul emisiei și în cele peste 11000 de inimi trimise pe canalele de socializare.