Revalid

Relansare Revalid

Sub conceptul The anatomy of trust, am comunicat  relansarea Revalid pentru membrii tuturor echipelor regionale  din Europa, în cadrul unui eveniment intern organizat la București. Challenge-ul principal al briefului a fost să condensăm întreaga paletă de calități ale produselor din portofoliul Revalid printr-o singură caracteristică definitorie, care să reflecte brandul și să fie ușor de înțeles de către membrii publicului intern Revalid. Am ales încrederea, pe care am declinat-o pe trei axe de comunicare. Astfel, brandul Revalid se formează din întâlnirea fericită dintre încrederea în produsul pe care îl reprezinți și încrederea în echipa alături de care lucrezi, ingredientul principal fiind încrederea în tine însuți. Astfel, membrii echipei Revalid au fost actorii principali într-o Galerie a încrederii, expoziție inspirațională prin care și-au reafirmat adeziunea față de valorile brandului.

Înscrie-te in newsletterul nostru!






Sunt de acord ca Godmother să mă contacteze prin e-mail, folosind informațiile pe care le-am furnizat în acest formular, pentru a-mi trimite noutăți, actualizări și materiale de marketing.