Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Revalid
Relansare Revalid
Sub conceptul The anatomy of trust, am comunicat relansarea Revalid pentru membrii tuturor echipelor regionale din Europa, în cadrul unui eveniment intern organizat la București. Challenge-ul principal al briefului a fost să condensăm întreaga paletă de calități ale produselor din portofoliul Revalid printr-o singură caracteristică definitorie, care să reflecte brandul și să fie ușor de înțeles de către membrii publicului intern Revalid. Am ales încrederea, pe care am declinat-o pe trei axe de comunicare. Astfel, brandul Revalid se formează din întâlnirea fericită dintre încrederea în produsul pe care îl reprezinți și încrederea în echipa alături de care lucrezi, ingredientul principal fiind încrederea în tine însuți. Astfel, membrii echipei Revalid au fost actorii principali într-o Galerie a încrederii, expoziție inspirațională prin care și-au reafirmat adeziunea față de valorile brandului.