Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Henkel
Lansare Colour Catcher
Godmother a lansat în România brandul Colour Catcher, șervețelul captator de culoare. Desfășurată în luna iunie 2016, campania de BTL și digital a constat în activări online și offline cu bloggeri, precum și activări în 2 malluri din București. Patru bloggeri renumiți au devenit ambasadori ai campaniei Colour Games, care a debutat cu o competiție de laser tag dedicată bloggerilor. Hashtagul #prindeculoare s-a regăsit în articolele bloggerilor, dar și în zecile de share-uri și în cele peste 2.000 de reacții pe Facebook.
Faza a doua a lansării a constat într-o activare neconvențională denumită “The Colour Room”. Afi Palace și Băneasa Shopping City au găzduit, timp de câte un weekend, standul Colour Catcher, echipat cu o mașina de spălat supradimensionată și cu aplicația digitală “Colour your closet”. Din cei peste 2.500 de vizitatori care s-au oprit la stand, aproape 1.000 au testat aplicația, iar câteva sute au câștigat premii și au luat acasă șervețelul captator de culoare Colour Catcher.