GM+LIPTON-1

Relationship status: Lipton & Godmother

Godmother devine agenția de brand Lipton Ice Tea

Începând cu 2021, Godmother este agenția de brand a Lipton Ice Tea, an în care Lipton își dorește să deschidă noi orizonturi de comunicare. 

Sinergia și comunicarea dintre echipe au avut o mare greutate (știți cum e în arta flirtului, am dat semnale, ni s-au confirmat, am fost fericiți, la vie en rose, până ne apucăm de treabă). Mai departe, coerența strategică și două concepte creative, care încă sunt supuse la vot, au făcut totul posibil. Atât de bune au fost ambele. 

Provocarea Godmother a fost să construiască o premiză de comunicare pentru Lipton care să dureze, să se ramifice, să dea naștere la noi și noi oportunități. Lipton este la începutul unor noi direcții de comunicare și are nevoie de acel element inedit.  Și dacă e ceva ce ne caracterizează e îndrăzneala și, din fericire pentru noi, și pe echipa Lipton. Așadar, o remiză, ca la șah, era imposibilă. A fost totul sau nimic. Ne pregătim cu campanii cool, oameni mișto pe care îi iubiți și un brand care își face schimbarea la față. 

Suntem onorați că am reușit să ne “oficiem” relația cu Lipton și trecem pragul anului 2020 împreună. Din poziția de agenție de brand avem șansa ca la nivel local să ne punem amprenta strategico-creativă asupra comunicării unui brand iubit, puternic, consacrat și, în același timp, tânăr ca exprimare. 

Este o colaborare care ne vine mănușă, pentru că putem fi noi 100%, cu îndrăzneala, nebunia și, totodată, implicarea care ne caracterizează. 

Demarăm cu pași repezi, poate cel mai frumos proiect al anului 2021!