Godmother a organizat evenimentul “Tendinţe şi inovaţii în agricultură” pentru Agricover

Godmother a organizat conferința “Tendinţe şi inovaţii în agricultură” pentru Agricover Group. Agenția a asigurat integral producția evenimentului prin furnizarea și implementarea elementelor high tech, prin conceperea și producția de grafică și branding, și prin implementarea detaliilor logistice. Evenimentul a avut loc la Hotel Pullman, în București, unde au participat 300 persoane, reprezentând mari fermieri, membri ai Clubului Fermierilor şi specialişti din agricultură. Cei 14 speakeri internaționali invitați au abordat teme actuale legate de viitorul agribusiness-ului și au exemplificat noile tendințe în domeniu. Echipa Godmother a pregătit pentru speakerii invitați și pentru fermierii participanți un program dedicat, derulat pe parcursul a trei zile. Agenția s-a ocupat de găzduirea, de participarea lor la activări speciale precum prezentări interactive, test drives și momente artistice. De asemenea, Godmother a livrat conceptul creativ de branding și grafică, inclusiv logo-ul pentru Clubul Fermierilor, dar și brandingul sălilor de conferință în care a fost găzduit evenimentul. Logo-ul creat de agenție pentru Clubul Fermierilor mizează pe imaginea stilizată a unor spice de grâu, un simbol recognoscibil și impactant, ce rezonează în totalitate cu oamenii aflați în target. Cromatica pentru care s-a optat este elegantă, culorile folosite fiind negru și auriu. Auriul simbolizează bogăția recoltelor, iar negrul conferă o notă de distincție, dublând ideea de succes în agribusiness înaintată de către Clubul Fermierilor. Portofoliu