Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Peroni
Primadonna Party
Dezvoltare de POSM, campanii On Trade, Off Trade și Modern Trade (concept, mecanici, activări), evenimente pentru Peroni, Redd’s, Ursus Cooler. Obiectivul nostru: awareness generat prin brand experience inedit și memorabil.
Un exemplu de brand experience care reflectă valorile asociate produsului a fost campania Il viaggio, derulată de Godmother pentru brandul Peroni în vara anului 2016. În cadrul acestei campanii in-store, fanii Peroni care au achiziționat un multipack și s-au înscris pe site-ul peroniitaly.ro au avut șansa de a câștiga 10 scutere Vespa, simbolul inegalabil și recunoscut în întreaga lume al stilului de viață italian.
Tot pentru Peroni, Godmother a organizat în Fratelli Mamaia, Primadonna Party, party-ul stilului italian prin excelență. Vedeta acestei seri dedicate celor care apreciază la dolce vita a fost Peroni Piccola, sticla Peroni de 0,33.