Black Energy

BLACK ENERGY

Pentru brandul Black Energy, băutura energizantă numărul 1 în Polonia, Godmother a conceput și a implementat pas cu pas evenimentul de lansare al anului 2016: venirea lui Mike Tyson în România.

Rezultatul a fost un eveniment-maraton de 51 de ore, care a inclus o vizită intens mediatizată la Palatul Parlamentului, întâlniri cu personalitate politice și sportive marcante, precum Ilie Năstase sau Leonard Doroftei, filmarea unui spot TV, precum și apariții live la emisiuni lider de audiență: Sinteza zilei, Neața cu Răzvan și Dani, Un show păcătos. N-au lipsit din programul fostului campion mondial o conferință de presă la care au participat peste 60 de jurnaliști, o sesiune prelungită de interviuri individuale acordate jurnaliștilor români și străini sau participarea la 2 petreceri în club alături de fanii Black Energy. Vizita lui Mike Tyson în România, organizată de Godmother pentru clientul FoodCare Group din Polonia, s-a bucurat de o acoperire mediatică masivă în țară și în străinătate, cu numeroase articole în Daily Mail, The Sun sau The Washington Times.

Rezultatul a fost un eveniment-maraton de 51 de ore, care a inclus cu o vizită intens mediatizată la Palatul Parlamentului, întâlniri cu personalitate politice și sportive marcante, precum Ilie Năstase sau Leonard Doroftei, filmarea unui spot TV, precum și apariții live la emisiuni lider de audiență: Sinteza zilei, Neața cu Răzvan și Dani, Un show păcătos. N-au lipsit din programul fostului campion mondial o conferință de presă la care au participat peste 60 de jurnaliști, o sesiune prelungită de interviuri individuale acordate jurnaliștilor români și străini sau participarea la 2 petreceri în club alături de fanii Black Energy. Vizita lui Mike Tyson în România, organizată de Godmother pentru clientul FoodCare Group din Polonia, s-a bucurat de o acoperire mediatică masivă în țară și în străinătate, cu articole în Daily Mail, The Sun sau The Washington Times.