BASF

Corporate events

Lansarea noului fungicid Sercadis are la baza conceptul Recolte de colecție, mutând acțiunea direct pe catwalk, în cadrul Hotelului Internațional din Sinaia. Cei 3 piloni de implementare care au susținut ideea din spatele evenimentului au fost proiecțiile 3D, o prezentare de modă originală, inspirată de produs și butaforii impresionante.

Simpozioanele de iarnă se desfășoară în fiecare an, în aproximativ 8 orașe din țară și adună peste 3000 participanți.

La nivel conceptual, Godmother s-a concentrat pe un mix între fotbal și agribusiness, din care a căpătat formă “Elita Campionilor din Agribusiness”. Dacă numele ne duce cu gândul la campionate, scena i-a transpus pe fermieri direct pe terenul de fotbal, iar Gavril Balint și Bogdan Stelea i-au surprins plăcut pe cei din sală cu prestația lor. Cei doi fotbaliști cu renume au făcut analogii între produsele prezentate și experiențele lor din fotbal, vorbind despre sisteme de apărare în fotbal, inovație în sportul rege, recorduri obținute de-a lungul vremii sau pregătirea pentru marea performanță.