Godmother semnează campania de comunicare BTL dedicată lansării unor noi magazine H&M

Agenția Godmother a gândit și implementat proiectul tactic de promovare pentru lansarea unor noi magazine din rețeaua H&M. Evenimentele au avut loc până acum în Brașov (27 martie) și Tulcea (2 aprilie) și vor continua cu lansarea unui nou magazin in Bucuresti.

Aflată la bordul celui mai retro-cool mini van, echipa de promoteri H&M a străbătut, timp de trei zile (pre-opening dar și în ziua deschiderii), orașele Brașov și Tulcea, unde a stat de vorbă cu aproximativ șase mii de persoane, care au aflat astfel de sosirea retailerului suedez în oraș.

Pe parcursul celor trei zile de campanie, dedicate fiecărui oraș, au fost împărțite materiale promoționale (în total peste 2400 de săculeți parfumați pentru dulap) de care tulcenii și brasovenii s-au arătat foarte încântați.
De asemenea, în ziua deschiderii H&M a  împărțit celor nerăbdători să intre în noile magazine nu mai puțin de 2.000 de cafele calde, tocmai bune pentru vremea din pacate nu foarte prietenoasă.